Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Zapamiętaj mnie Zapomniałem hasła

Server Banner

 Serwery AMAZING-CRAFT 
Nazwa serwera Monitoring IP Rodzaj Sloty
AMAZING-CRAFT [RP] Server Banner s48.csrv.pl:34451 RolePlay 20
AMAZING-CRAFT [MUMBLE] mumble.csrv.pl:34451 MUMBLE 500
Poprzedni temat «» Następny temat
Potwory/zwierzęta.
Autor Wiadomość
FeVillo 


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 28
Skąd: Lubań
Wysłany: 2012-06-16, 18:49   Potwory/zwierzęta.

Zwierzęta

1. Krowa
2. Owca
3. Kura
4. Świnia
5. Grzybowa Krowa
6. Ocelot
7. Kot


Zwierzęta to pasywne stwory, które można rozmnażać za pomocą pszenicy. Jednak do tego potrzebne są dwa zwięrzęcia tego samego gatunku. Jak mamy już dwie krowy należy wziąć pszenicę do ręki i kliknąć na obie krowy prawym przyciskiem myszy (ppm), wtedy pojawią się serca nad nimi, a po chwili pojawi się mała krowa, która po pewnym czasie urośnie i będzie można ja także rozmnażać. Zwierzęta będą szły za postacią ktora będzie trzymać w ręku pszenicę.

1. Krowa


Zabita krowa upuszcza 0-2 skóry, 0-3 surowej wołowiny, a spalona krowa upuści befsztyk (upieczoną wołowinę). Ze skóry można stworzyć skórzany hełm, zbroję, spodnie i buty, które razem dają 4,5/10 punktów uzbrojenia. Mając puste wiadro, podchodzimy do krowy i klikamy na nią prawym przyciskiem myszy to otrzymamy wiadro z mlekiem, które po wypiciu niweluje efekty trucizn jaskiniowych pająków jak i efekty każdej wypitej mikstury. Wiadro z mlekiem można także użyć do wypieku ciast. Mleka znajdującego w wiadrze nie da się wylać w przeciwieństwie do wody lub lawy.

2. Owca


Zabita owca upuszcza jedeną wełnę, a ostrzyżona 1-3 wełny. Ostrzyżonej owcy odrasta wełna, gdy zje trzy razy trawę z trzech bloków ziemi porośniętej trawą. Owce można znaleźc w kolorze białym, czarnym, brązowym, jasnoszarym i różowym. Owcę można zabarwić na purpurowy, różowy, karmazyowy, błękitny, jasnoniebieski, jasnoszary, szary, jasnozielony, żółty oraz pomarańczowy, dzięki barwnikom klikając ppm na owcy trzymając wybrany wcześniej kolor.

3. Kura


Zabita kura upuszcza 0-2 pióra, surowego kurczaka, a spalona kura upuści upieczonego kurczaka. Co jakiś czas kury pozostawiają po sobie jajka, które po rzuceniu i rozbiciu na danym klocku może wykluć się kurczak. Jajka można użyć do wypieku ciast. Pióra służą do produkcji strzał wraz z krzemieniem oraz patykiem.

4. Świnia


Zabit świnia upuszcza 0-2 surowego schabu, a spalona świnia upuści 0-2 upiczonego schabu. Umieszczając siodło na świni można na niej jeździeć jednak gracz nie ma możliwości jej kontrolowania.

5. Grzybowa Krowa


Występuje jedynie na grzybowym biomie. Zabita grzybowa krowa upuszcza 0-2 skóry, 1-3 surowej wołowniny, a przy spaleniu jej upuści 1-3 befsztyków. Czerwona krowa na, której rosną czerwone grzyby. Po zbliżeniu się i wyciągnieciu miski, klikając na nią otrzymamy zupę grzybową, która regeneruje 4 jednostki głodu. Ostrzyżenie jej nożycami spowoduje zamienienie jej w zwykłą krowę, a w dodatku otrzymamy 2-5 czerwonych grzybów. Klikając na nią prawym przyciskiem myszy trzymając wiadro otrzymamy wiadro z mlekiem, które po wypiciu niweluje efekty trucizn jaskiniowych pająków jak i efekty każdej wypitej mikstury. Wiadro z mlekiem można także użyć do wypieku ciast. Mleka znajdującego w [/color]wiadrze nie da się wylać w przeciwieństwie do wody lub lawy.

6. Ocelot


Oceloty spotkać można jedynie w dżungli. Ocelota można oswoić. Aby tego dokonać potrzeba surowej ryby. Wówczas podchodzimy na odległość 3-6 bloków do ocelota i wyciągamy rybę. Gdy ocelot się nią zainteresuje, dajemy mu ją prawym przyciskiem myszy. Nie można wtedy wykonywać żadnych gwałtownych ruchów, gdyż zwierzę ucieknie. Po oswojeniu zamienia się w kota, który zmienia barwę.

7. Kot


Koty można rozmnażać jedynie przy pomocy surowej ryby.

Potwory


1. Zombie
2. Szkielet
3. Pająk
4. Pająk jaskiniowy
5. Pajęczy jeździec
6. Creeper
7. Enderman
8. Płomień
9. Ghast
10. Świniozombie
11. Szlam
12. Kostka magmy
13. Rybik cukrowy
14. Smok Kresu
15. Wilk



1. Zombie


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Najsłabszy potwór atakujący. Zabity zombie upuszcza zgniłe mięso, a niekiedy sztabkę żelaza, żelazną łopate, miecz lub hełm. Po zjedzeniu zgniłego mięsa zregeneruje nam się poziom życia, ale punkty głodu spadną do zera. Zombie respią się w nocy oraz w ciemnych miejscach. Zombie palą się, gdy padają na nie promienie słońca.

2. Szkielet


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Atakuje z dystansu, w dodatku bardzo celnie, co sprawia, że jest groźnym przeciwnikiem. Zwłaszcza, gdy atakuje w grupie, a gracz nie posiada żadnego pancerza. Zabity szkielet upuszcza 0-2 strzały, 0-2 kości, 0-1 łuk. Łuk czasami wypada z Moc I. Używając kości można oswoić wilka, który będzie atakować pozostałe potwory, które atakują właściciela. Używając mączki kostnej można przyspieszyć wzrost roślin do możliwości zbiorów. Używając na sadzonkach wyrośnie od razu wysokie drzewo.

3. Pająk


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje w nocy i zaciemnionych pomieszczeniach wtedy jego czerwone oczy świecą. W dzień oraz oświetlonych pomieszczeniach staje się neutralny jednak, gdy zostanie zaatakowany staje się agresywny. Z zabitego pająka wypadają 0-2 nici, 0-1 oczy pająka. Z 4 nici ustawionych w kwadrat w oknie do craftingu można uzyckać wełnę. Oczy pająka należy sfermentować, wtedy mogą nam posłużyć do wyrobu mikstur. Pająki są małe, więc mogą przechodzić przez dziury w scianie 1 klocka. Mogą także wspinać się po ścianach. Pająki są najszybszymi potworami w grze.

4. Pająk jaskiniowy


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Występują one jedynie w opuszzonych kopalniach, gdzie jest zamieszczony spawner respiący jaskiniowe pająki. Atakując zatruwa gracza. Trucizna zadaje pół serca, jednak poprzez zatrucie nie można zginąć.Minimalny poziom życia poprzez zatrucie to pół serca. Jest mniejszy od zwykłego pająka. Z zabitego pająka jaskiniowego wypadają 0-2 nici, 0-1 oczy pająka. Z 4 nici ustawionych w kwadrat w oknie do craftingu można uzyckać wełnę. Oczy pająka należy sfermentować, wtedy mogą nam posłużyć do wyrobu mikstur.

5. Pajęczy jeździec


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Na połączenie pająka ze szkieletem jest 1% szansa. To mocny przeciwnik, gdyż szkielet i pająk są to osobni przeciwnicy. Zabity pajęczy jeździec upuszcza 0-2 strzały, 0-2 kości, 0-2 nici i 0-1 oczy pająka.

6. Creeper


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Jego wybuch poprzedza charakterystyczny dzwięk i "napompowanie się". Wybuch niszczy klocki oraz zadaje obrażenia graczowi, który stoi blisko niego. Po zabiciu upuszcza 0-2 prochy, a gdy szkielet go zabije wypada z niego płyta muzyczna, która umieszcza się w szafie grającej.

7. Enderman


Potwór neutralny. Gdy najedziemy na niego celownkiem, a następnie przesuniemy w inne miejsce to enderman nas zaatakuje. Ma możliwość podnoszenia niektórych klocków. Walcząc z nim trzeba uważać na jego teleportacje oraz na jego szybkość chodzenia. Zabity enderman upuszcza 0-1 perły kresu. Woda oraz deszcz rani go tak samo jak promienie słoneczne.

8. Płomień


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Występuje jedynie w Netherze w fortecy z netherowej cegły, gdzie respi się ze spawnerów. Atakuje kulami ognia, które podpalają gracza. Zabity blaze upuszcza 0-1 płomiennych różdżek. Walcząc z nim warto zaopatrzyć się w mikstury odporności na ogień. Płomienna różdżka służy do stworzenia stołu alchemicznego.

9. Ghast


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Występuje jedynie w Netherze. Atakuje wybuchowymi kulami, które niszcza klocki. Zabity Ghast upuszcza 0-4 prochy oraz 0-1 łzę ghasta. Można odbijać mieczem jego kule co zada mu obrażenia lub można go zabić łukiem. Walka bezpośrednia nie jest polecana, gdyż unosi się wysoko.

10. Świniozombie


Potwór neutralny. Występują jedynie w Netherze i jeżeli piorun trafi świnię. Są odporna na podpalenia i lawę. Przemieszczają się zawsze w gupach. Zabity świniozombie upuszcza 0-1 zgniłe mięso, 0-1 sztabkę złota, 0-1 złoty hełm, 0-1 złoty miecz oraz 0-1 złoty samorodek.

11. Szlam


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Istnieją 4 wielkości szlamów: ogromy, wielki, normalny i mały. Najlepiej bić je z ręki, gdyż istnieje możliwość, że zabicie szlamu mieczem poskutkuje brakiem upuszczenia przedmiotów. Szlamy występują poniżej wosokuści 16 w opuszczonych jaskiniach lub kopalniach. Zabite mniejsze slimy upuszczają 0-2 kule szlamu. Kul szlamu stosuje się do tworzenia lepkich tłoków oraz magmowego kremu, który stosuje się to produkcji mikstur.

12. Kostka magmy


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Występuje jedyni w Netherze. Istnieją 4 wielkości kostek magmy: ogromy, wielki, normalny i mały. Najlepiej bić je z ręki, gdyż istnieje możliwość, że zabicie kostki magmy mieczem poskutkuje brakiem upuszczenia przedmiotów. Możliwość pływania w lawie. Kostki magmy pojawiają się wszędzie w Netherze. Zabita kostka magmy upuszcza 0-2 magmowe kremy.

13. Rybik cukrowy


Potwór agresywny, który po zobaczeniu gracza go atakuje. Występują przed portalem do Endu.

14. Smok Kresu


Występuje w Endzie. Aby przejść do endu należy zaopatrzyć się w perły kresu, które aktywują portal. Po wejściu do Endu pojawia się wskaźnik życia smoka. Pierw należy zaopatrzyć się w łuk oraz strzały potrzebne do zniszczenia kryształów kresu, które będą leczyły smoka. Zniszczenie kryształu kresu leczącego smoka zada mu spore obrażenia. Po zabiciu smoka spadnie deszcz doświadczenia (20000 doświadczenia ~ 113 lvl od 0) oraz otworzy się portal do świata, w którym zaczynamy grę. Na portalu pojawi się jajo smoka.

15. Wilk


Potwór neutralny. Możliwość oswojenia poprzez danie mu odpowiedniej ilości kości, które wypadają ze szkieletów oraz danie mu jakiegokolwiek rodzaju mięsa. Kliknięcie ppm na oswojonym wilku spowoduje komendę "siad", którą będzie wykonywać dopóki jej nie anulujemy. Wilk będzie za nami się poruszać oraz atakować potwory, które zaatakujemy lub one nas zaatakuje, wyjątkiem jest creeper.

Z czasem uzupełnię o osadnika, kałamarnicę, bałwana oraz golema.

Poradnik napisany w całości przez FeVillo. Zakaz kopiowania na inne fora bez mojej zgody.
 
     
Teenebris

Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-06-17, 23:35   

Bardzo ładny poradnik :)
 
     
Arti2895 

Wiek: 22
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 18
Skąd: Mazowsza
Wysłany: 2012-06-18, 00:01   

Potwierdzam
 
 
     
MetaX 
MetaX


Wiek: 21
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 27
Wysłany: 2012-06-18, 00:27   

Także się zgadzam. Bardzo dobry poradnik :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Server Banner

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group       Grafika: MetaX     Kodowanie: MetaX